Fajn.... že jsou ty Vánoce, zbylým (dvěma) čtenářkám napíšu... jak to tehdy vlastně bylo v tom Londýně...

**********
Blbinka... však kapela skvělá...





A dívky žádný mi nepíšou, tak já taky nebubu (sic!)














Tato stránka nebude sice mít žádnou 'logiku', ani 'estetiku', ale na druhou stranu zase zde (možná) zazní to 'omšelý rubínový srdce' (snad v rámci 'vkusu'?) ... Red, red wine... make me forget...



19 komentářů:

Mirka řekl(a)...

Nepíšeš...když není co číst, chybí i čtenářky.
Takže...těším se na Londýn.

penny řekl(a)...

Je po vánocích a stále nic. Jen aby Vám ze 2 věrných stálic ještě něco zbylo ...

Vojtěch řekl(a)...

Tak já jsem na podzim dělal dlouhý a náročný Cambridge kurs pro lektory jazyka a teď tedy ještě musím 'dohonit' španělštinu...

A také s tím 'počítačem'... mám stále poměrně nehezký poměr...

Cožpak něco počítám? Tůhle!
A nějaké stálice-čtenářky už vůbec nepočítám... Proč taky?

Dříve jsem psával básničky slečnám na ubrousky, a tak to bylo asi nejlepší..

Ale jen co najdu trochu toho soustředění, tak ten Londýn zresustituujeme...

Jen abyste pak ale nebyla z toho smutná, že jste tam se mnou tehdy vůbec nebyla... No jo..

Takže na zdraví a na literaturu!

V

penny řekl(a)...

Jste tak trochu jak Amadeo Modi. Tajemnou auru příběhů svých kreseb na ubrouscích dával taky slečnám nebo jen za sklenku červeného.
Na VAŠE s o u s t ř e d ě n í
a na zdraví!

Vojtěch řekl(a)...

Tak nechci Vás vylepšovat, ale já bych napsal buď jen 'Modi', nebo 'Amedeo Modigliani'...

Tak zhýrale jako malíř jsem však asi přeci jen nežil, ježto jsem ho věkem přežil (k...a, to je rým!!!)...

No... ale bylo by jistě krásné, mít tu možnost se i v dnešních časech někde zhýřit - a la Modi...

Vojtěch řekl(a)...

Vy Penny,

snad jsem nebyl příliš vůči Vám nějak 'necitlivý'...!?

A pokud ano, zde přijměte takovou prostinkou mini-historku (místo nějakého 'omlouvání se').

Polo-sedíme s tou malou Aničkou u Aleny na Svárově a prohlížíme si 'zvířátkovou knížku':

V: 'Opice?'
A: 'Manki'
V: 'Skvěle! A tady Hrošák?'
A: 'Hipo'
V: 'Jsi talent, pidižvíku, moh' bych tě třeba učit pravidelně... kdybys chtěla...?'
A: 'Hmm, hmmm...'

Vchází Alí, která 'všechno slyší'.

Alí: 'No vidíš Aničko, Vojta je opravdovej učitel... a dobrej učitel...'

Alí odchází do koupelny.

A: 'Tak ty jsi učitel!?'
V: 'No jasně...'
A: ' Tak to je mi teda dost líto, že jsi učitel, protože já jsem si myslela, že jsi NORMÁLNÍ CHLAP!'

Běžím do koupelny žalovat (= divit se a chlubit se) tý Alí.

Alí: 'No já jsem to slyšela, ale Andulka přeci takhle normálně nemluví. - Chlap?! - Kam jen ta holčička chodí na takový výrazy? A učitele taky žádný nemá a nezná - nemůže znát...? Ledaže by si tě nějak spojila s učitelkama ze školky... ty jsou takový trochu cáklý...'

V: 'No to já nevím, Alí...'

*****

penny řekl(a)...

A co znamená "normální" chlap?
Ten by nepoznal moje noční můry,
ten jen čeká, až mu udělám snídani.
"Normální" chlap vybere náhodnou píseň od náhodného autora a věnuje mi jí.
"Nenormální" by mi zazpíval píseň, kterou by pro mne napsal po čase hraní na piano ....
Takže na zdraví pana učitele!

Vojtěch řekl(a)...

No tak Penny...

Vy to asi myslíte něžně a hezky...

No... a ta malá Anička to zřejmě taky myslela hezky, ale, podle mého soudu, spíše tak nějak ... jak jen to napsat... 'neuvědoměle (?) živočišněji'... a v tom také měl spočívat půvab i paradox výše uvedeného (Vám věnovaného) komentáře-příspěvku...

Ale nebudu Vás již tolik 'vylepšovat', pište sem i nadále, máte takový vstřícně milý (pročež mě sympatický) styl...

(A navíc jste přeci jednou z důležitých postav mojí pohádkové persifláže 'Karkulka')

Vojtěch řekl(a)...

Tak... už se 'musím chechtat'...

Ač 'nic nepočítám', a ani se nedívám na 'počty čtenářek' (ani tedy na 'svůj blog'... tak dnes jsem se podíval... a ejhle!...
'počitadlo' ukazuje 17 'návštěv' a to ani ještě nenastala ona slovutná 'noc mladá'...

Zřejmě se zde očekává romantika jakási - Romantika v přímém přenosu - zde, v tomto zapadlém koutu Váženého Internetu...

Tak já jsem (možná)(opatrně!) PRO!

penny řekl(a)...

Skutečný tvůrce má obvykle
jednu jedinou pronásledující představu
jednu jedinou nevyjádřitelnou myšlenku
V tom se podobá šílenci
Kdo je schopen psát o čemkoli

Zbyněk Fišer

Vojtěch řekl(a)...

Bondy - l Malá Strana...

Tak ten Bondy měl určitě myšlenek 'víc než jednu'...

A já taky (víc než jednu) (ať se to rýmuje)

KDE je ta ROMANTIKA (hurva!!!)???

(sakra)

penny řekl(a)...

Vážený dekadentně melancholický romantiku,
stardust není nic pro mne

A jak to tehdy vlastně bylo v tom Lodýně???

penn řekl(a)...

Londýně

Vojtěch řekl(a)...

Kam jen to chodíte na ty 'modifikátory', Penny?

Moje romantika je často drsná (jako štěrk) - přísná k uzoufání...

Někdy snad s příchutí svěžího sentimentu, nikdy melancholická...

Slova, slova, slova, princezničko!

Stardust Vám tedy nechutná, pak Vám ovšem nebude chutnat ani ten 'Londýn' (v mém skromném přelíčení)!

Tento týden mám před sebou dvě zkoušky, pak třeba něco napíšu...

Sakra!

penny řekl(a)...

Při správné kombinaci
"modifikátorů" mi třeba ten Váš Londýn zachutná.
Safra!
Herdek!

Vojtěch řekl(a)...

Tak ze 'svojich' modifikátorů naštěstí žádné obavy nemám.

Jinak... s tou 'konversací' zde se evidentně motáme v bludném kruhu:

(VICIOUS CIRCLE)

Takže můžete (například) přestat s různými 'citáty'..., a naopak můžete nechat rozzářit plasmu své vlastní (nepochybně bujaré) fantasie...(?)

Vojtěch řekl(a)...

Tak odpustí - te - mi - Penny... ?

Ach Penny....

Oh Penny....

Od - pussy - do vagóna -

z vagóna - do - pussy -

Ach, och, ŠA - la - Li -

Penny.... (ať to čtenáři zažijou)

TAKY

No né .... sakra - Modi v Praze -

A zase - ..... NIC !!!!! ?????

penny řekl(a)...

Ta ubíjející každodennost...
Moci se jen dotknout Modiho...

Žádná subkultura mne neoslovuje, nedokážu se ztotožnit
- not identifiable

Snad jen s Langer's Dinner..

Vojtěch řekl(a)...

No jo...

Tak snad Vám rozumím...

Jako by dnes ty 'subkultury' byly nějak 'z prstu vycucány'... já vím, ale (aniž bych Vás chtěl 'zas a znovu' vylepšovat...) - proč byste se měla chtít ztotožňovat s nějakou 'subkulturou'??
Co to je za nešťastnou premisu, Vy... - holko nešťastnice...?!

Já o Vás nic nevím, to je jasný, tak to jste asi odněkud z Moravy? (nebo normálně z Prahy?)

Však ta poslední moje 'upoutávka' měla takový (věřím že) jistý, nepřehlédnutelný erotický podtext (((narozdíl od 'toho moralistního textu', jehož jste ((mojí a (hlavně!) svojí zásluhou)) nedělitelnou součástí)))...

No... tak 'zavinul jsem Vás' do závorek, líbeznice...