Komentář

...

Včera jsem se tedy předvedl.....

Prohrál jsem sázku Já

Taková (read-read-read) - no nic...

Už to (tedy) mám Ušito

Momentální zatmění

Měsíce!

'Opsané'...

Tomáš -

Chtěl napsat

Komentář (ale)

Nepodařilo se mu (se)

Zaregistrovat tak

Knížku (a)

'Koho dneska zajímá láska'...

(To byl ten 'nezdařený' komentář...)

Ach jo!

11 komentářů:

sissi řekl(a)...

neuvěřitelné blaboly

Vojtěch řekl(a)...

Je to tak... A je to pravda!

Zkuste však také Vy používat diakritická znaménka trochu konsistentněji: 'Bl-ááá-boly'!

P.S. A kde je ten 'originál', z kterého jsem podle Vás 'opisoval'?

(Nejste náhodou 'nějaká divná'?)

Mirka řekl(a)...

Nepřekonala jsem chuť napsat:

hloupoučká si...Sissi...

Tak jsem to napsala....i když tohle běžně nedělám.

A...ještě k tomu předešlému komentáři...kdyby celý svět opisoval...Vojta to nebude.

Jeho sbírka básní...bere dech...třeba ji sem někdy vloží.

Vojtěch řekl(a)...

Nu... vidíš, Miri...

Když chceš, jak krásně píšeš...

Jsi (vlastnoručním) Bodyguardem mých písní a básní...

(A proto budeš žít věčně!)

sissi řekl(a)...

Ty malý a mladý poeto, jak se zastávají srdce žen, není ti to trapné, ne... tobě ne, mé, mé. Vše co jem přečetl(a), VELKÉ NIC, ty si s tím pouze honíš svůj ocas vlka, puberťáku!!!!!

sissi řekl(a)...

ani už neodepisuj, na tvé stránky již nechci, jsou trapné, dej si profil na lidi např. tam se na tabe někdo chytne, VLKU.

Vojtěch řekl(a)...

Safra Porte!

('To ale muší bejt baba!')

Vaše Výjevy tu (třebas!) už nechám - pro 'zábavu i poučení lidu'... Na mé 'slabé stránky' Vás (chlapče!) nikdo 'chodit' nenutí - jak sama jistě dobře víte...!

Pokud mě však (třebas) znáte osobně, a pokud jsem Vám (třebas i) řekl, že jste 'Mongol'...

Pak -

Napište mi (nejlépe!) e-mail (adresa je nahoře vpravo), a já se Vám omluvím a hluboce se ukloním... Ok?

Vojtěch

P.S. 'Komentáře' jsou primárně určené..., ale to je jedno...

Vojtěch řekl(a)...

Ještě (tedy) k tomu 'Vlkovi s ocasem':

Pochybuji, že jste 'Karkulku' četla dostatečně pozorně:

(Mr.) Vlk v naší pohádce vystupuje jako jistý (velmi vysoký) 'ideál', možná i jako samo poselství 'boží'! (Tato skutečnost však v textu není nijak (explicitně) zdůrazněna (aby si na to čtenáři případně přišli sami)).

Náš Vlk-ideál si ovšem (narozdíl od nás 'maličkých') 'ocas' již nehoní a (pokud já do 'toho' ještě budu smět mluvit) ani honit nebude... (ale uvidíme)...



Ahoj!

Anonymní řekl(a)...

To je pro Mirku: Vim, ze Vojtech neopisuje, ale vlozil si do sveho blogu moje basne Dopis zeny / duben-cerven 2007/. Slibil, ze pak napise , kdo je autor, ale dodnes tak neucinil.Pozadala jsem, at to tedy vymaze, ale taky nic. Zlobi me to. Ale jinak mu preji uspesne ukonceni rocniku a at se mu dari. I tobe ahoj, snad se take jednou potkame...Olga K.

Anonymní řekl(a)...

Pro Mirku:

Tak ono to je v 2007- ten Dopis zeny

Vojtěch řekl(a)...

Tak jasně, že Dopis Ženy napsala Olga (Espaňa) Kodajová...

Jedna básnička je od Pavly Šuranský (ta o tom ale neví)...

Ostatní básničky jsou, řekněme, 'moje vlastní dětičky'...

Pro Olgu: Byla tady Wenche (Norway), to zřejmě víš, je to ale vše příliš bláznivý a zamotaný (a smutný taky)...

Já (Vojťan) jsem (do jisté míry) 'authorem' svých veršů a 'textů', v žádném případě však nejsem autorem tohoto (dokonale již dojebanýho!) světa...

Až přijdu do Nebe, tak původního 'Autora' prudce (a výstižně!) kopnu do hlavy a do holeně (a zároveń se mu omluvím a upřímně pokloním)...

Takovéto moje 'chování' se (uznávám!) velice špatně chápe (bude chápat), já však, holky, vím, o čem, sakra, holky, hovořím a vůbec..., sakra, holky!!!

Ahoj!