Národe český, prozraď! Kdo na Hrad? U Miri je to jasný, ale co Vy ostatní...?

Já bych chtěl na Hrad buď Zdeňka Svěráka nebo pana ombudsmana Otakara Motejla. U Svěráka je to jasný, a Motejl má zase takové milé jméno... Ale vážně! Pan Motejl (někdejší obhájce) byl známý Filipa W. (ještě z našich "disidentských" let) a Filip říkal, že Ota Motejl je muž odvážný a rozumný. (I když holduje nikotinu jako já.)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Treba by mohla byt i prezidentka. Navrhuji Mirku.

Vojtěch řekl(a)...

To ale myslíte jen tak z recese...?
Mirku mám rád, ale jako prezidenku?
Mirka je, myslím, předem vyloučená...

Anonymní řekl(a)...

Nemyslim to z recese. Ja bych ji jako prezidentku mela moc rada. Fakt moc. Ty pajdulaky na hrade nemusim.

Anonymní řekl(a)...

Radko, teď jsi mě dojala...takovou „pajďulačku“ na hradě by lid jistě miloval.
Jenže...nezvládla bych stát se loutkou protokolů...!!! Už se vidím, jak koketuju s Bushem a Putinem…


Hele, Vojtěchu, jaký vidíš podstatný rozdíl mezi mnou a Zdeňkem Svěrákem???!!!
Nevycházení vynechej.

Vojtěch řekl(a)...

Zdeněk Svěrák je vyšší postavy.

Ale byl by to pro mě asi opravdu nejlepší prezident. Kultivovaný, klidný, vtipný...

Anonymní řekl(a)...

Sveraka bych urcite tak nemilovala jako MIrku.
Celkove si neumim predstavit jak miluji Sveraka.
Ale umim si predstavit jak miluji MIrku. Alespon vnitrnim okem :o)