Takovej j-nen byl(i)... Ten mlaďas v černym triku...



"I COULD HAVE DIED" (under my Žigulík).

Of course, officer!

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

mas to fakt zajimave. A pokud ten cerny mladas s bradkou jsi ty, tak se mi libis!

Vojtěch řekl(a)...

Nejsem to já...
Ale skoro ano...
Mirka mě bila tak dlouho, že prý musí svým milým jehňátkám ukázat na blogu moje foto...
Tak uvidíme...
Ahoj!

Anonymní řekl(a)...

NOsis takove ty legracni fousy co vypadaji jako namalovane?

Ja cekala tady Vojtecha, odkazoval na tento blog jako na svoje lepsi stranky :o)) Vypada to ze jste hodne propojeni.
Na fotku jsem zvedava, i kdyz ja jsem spise vyzila ovca nez jehnatko.

Ahoj!

Vojtěch řekl(a)...

Ne nenosím.
'Mlaďas' se jmenuje Mitch Silpa a zveřejněný klip je parodií na světoznámého mága Davida Blainea. V

Anonymní řekl(a)...

Vojto!

Proč Adrel?